ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ

Ακύρωση Παραγγελίας

Η ακύρωση της παραγγελίας σας μετά την υποβολή της με κάποιον από τους παραπάνω τρόπους, λόγω μεταμελείας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει τιμολογηθεί το είδος και δοθεί προς αποστολή στις αντίστοιχες μεταφορικές εταιρείες και εταιρείες courier. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail: info@ntaflistech.gr) προς την εταιρεία μας εκ μέρους σας ή επικοινωνώντας τηλεφωνικά σε κάποιο από τα σταθερά τηλέφωνα της εταιρείας μας έγκαιρα. Για τη διαδικασία ακύρωσης της παραγγελίας σας οφείλετε να δηλώσετε τον αριθμό της. Η εταιρεία μας δεν θα θεωρήσει ακυρωμένη μια παραγγελία αν δεν μας αποστείλετε σχετική επιβεβαίωση με κάποιον από τους τρόπους που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Σε περίπτωση που έχετε καταβάλλει την αξία της παραγγελίας με κάποιον από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής, πριν από την εκ μέρους σας δήλωση ακύρωσης την αξία της εγκεκριμένης παραγγελίας σας και η εταιρεία μας την έχει ήδη εισπράξει, τότε η εταιρεία μας οφείλει μέσα σε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών να σας επιστρέψει την εισπραχθείσα αξία με τον ίδιο τρόπο που καταβάλατε το τίμημα (με αντιλογισμό του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, με καταβολή μετρητών κλπ) (τα έξοδα σε περίπτωση διατραπεζικής συναλλαγής επιβαρύνουν σε αυτή την περίπτωση τον πελάτη). Σε διαφορετική περίπτωση όπου έχει δοθεί εντολή πληρωμής εκ μέρους σας αλλά τα χρήματα δεν έχουν εισπραχθεί από την εταιρεία μας (όπως πχ. στην περίπτωση εντολής χρέωσης πιστωτικής κάρτας όταν όμως η Τράπεζα δεν έχει ακόμα καταβάλει το τίμημα στην εταιρεία μας), τότε η εταιρεία μας υποχρεούται εντός της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών να επισπεύσει κάθε απαραίτητη ενέργεια και δήλωση προς κάθε αρμόδιο φορέα (Τράπεζα κλπ) για τη γνωστοποίηση της ακύρωσης της παραγγελίας (παράλληλα η διαδικασία σας κοινοποιείται με e-mail) και την υποχρέωση απόδοσης κάθε χρεωθέντος σε βάρος σας ποσού. Στην περίπτωση αυτή η εταιρεία μας θεωρείται ότι έχει εκπληρώσει σύννομα τις υποχρεώσεις της, και η αναίρεση κάθε χρέωσης θα γίνει με βάση τους όρους της σύμβασης που συνδέει τον πελάτη με τον τρίτο αυτό φορέα (Τράπεζα κλπ) και η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη σχετικά με το χρόνο επιστροφής ή αντιλογισμού κάθε σχετικής χρέωσης.


BACK TO TOP